♥!

Ihelgen var vi iväg på bug run, en träff för vw freak:D Jag, johan, heidi och david åkte dit i fredags. Tilda fick spendera helgen hos mormor och morfar. Det hade gått väldigt bra för att jag fick knappt ta med henne hem;)

Det var himla kul att få komma iväg och se något annat än det här huset;P Det var även skönt att kunna umgås med johan och bara vara han och jag. Älskar det vi har ♥ det är så underbart enkelt:D

Igår fick jag ett otrevligt samtal från johans jobbarkompis. Det visade sig att johan hade råkat skära sig på en plåt så han satt på akuten i v-ås och väntade på att bli sydd. 6 stygn och han hade missat senan med typ 2mm. Tur i oturen. Så han är omplåstrad och sydd. Min lilla gubbe men inte hindrar det honom från att åka och jobba idag. Hoppas att han inte anstränger sig..

Idag var vi iväg till bvc för kontroll och vaccin. Skruttan är nu 58,5 cm lång och 5070g tung:)♥ Att få vaccin var inte kul. Det kom krokodiltårar och skrek gjorde hon, men det blev bra igen, nu är det gjort.. hemskt att höra henne ha ont och inte kunna "ta bort" det onda.. :/ Men vi överlevde båda två, nu ska vi se om vi får nån reaktion av det bara.. visar sig väl ikväll om det blir nå feber..

Hon blir 3 månader i morgon.. 3 månader:O Våran stora fina tjej!:D


  
busungen!



                           Tilda och Mormor Diana!♥


Kommentarer
Postat av: Carin - Gravid vecka 37

Men åh va söt hon var i den rosa mössan!! Gofis!

2011-06-14 @ 22:05:39
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0