Ett välkomst leende

Jag har tänkt så många gånger att det är dax att skriva men alltid har något kommit ivägen.. undrar vad;P

Tiden går så otroligt fort! Tilda blir större, mer vaken, jollrar så hjärtat smälter och är helt underbar!!
Kännslorna svämmar över! Helt underbart att se hennes leende när hon precis vaknat och man ska ta upp henne. Ett välkomst leende, och detta joller. Herregud! Jag är helt såld på denna lilla tjej:D

Något som jag tycker är svårt just nu är att klä henne. Det är ju så jäkla varmt så ibland så får hon helt enkelt vara inne. Det är ju nästan 30 grader ute! Och ut och åka bil är ju inte att tänka på..

Annars så är dagarna ganska lika.. Skönt att fått fram några rutiner. Hon sover mellan 23-06 dom flesta nätterna men ibland missar hon sina sovtider på dagarna så då blir det ju annorlunda.. grinig super trött bebis är inte kul men hon är inte jobbig.. bara tröttis, min sötnöt:) Snart är det dax för veccination oxå, 3 månadersvaccin. Ska bli spännande. 3 månader.. vart tog dom vägen? 

Igår kväll blev en utav mina kompisar mamma till en liten tjej:) blev en lång väntan då hon gick över tiden med nästan 2 veckor. Men igår kväll kom det efterlängtade smset! Tänk att vi båda fick flickor!!:D Är så himla glad för deras skull! Grattis till alla tre!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0