Dagarna är räknade!

nu har nedräkningen börjat på allvar.. 6 dagar kvar. Var på sista besöket hos bm igår och allt var som det ska:) Fick yttligare info om kejsarsnittet men det var väl inget vi inte visste sen tidigare då vi pratade med läkaren..

Om mindre än en vecka är man mamma.. haha tokigt bra. Ska bli skönt att få träffa den lilla:)

Nätterna är inte roliga nu.. har starka mesvärksliknande värkar. Lycka till å sova då men i natt sov jag som en kung. Skönt att känna sig utvilad:D Så idag ska jag ta tag i lite tvätt och städning, som vanligt:P Skönt att vara hemma fru;)

Ihelgen kommer mina söta vänner hit på en mys och ompysslar kväll. Äta god mat och bara ha det bäst. Ska bli helt underbart!:D sista gången vi ses utan att jag oxå har en kotte att ta hand om hihi åh vad jag längtar.
Märks att johan längtar som 17 oxå, han boar nog mer än mig hihi Min underbara kille. Han e bra han<3

Visst är jag orolig och nervös inför operationen.. rädd oxå faktiskt. Vet ju inte hur lång tid det kommer ta att läka eller hur man kommer att må. Jag ska ju vara vaken under själva snittet och så.. så jag slipper ju ligga på uppvaket men ja.. jag e lite nervös.. har aldrig opererat mig innan.. Det kommer säkert gå jätte bra men ja.. man vet ju aldrig..

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen!

tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Carin

Det är ju inte sånna kuddar som till vuxna, speciellt för bebisar såklart =)

2011-03-09 @ 15:43:01
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

det har kommit nya rekommendationer om att man ska ha kudde men den ska vara platt. Det är för att förebygga platt bakhuvud vad jag har förstått :) Man lägger inte bara huvudet på kudden utan även axlarna på bebisen.

2011-03-09 @ 15:54:08
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Rekommenderar kudde från Rätt start, där finns platta bra för nyfödda som rekommenderas=) Finns bla på Babyproffsen.



2011-03-09 @ 18:43:40
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0