dagen som varit..

Idag har bästa moster varit här<3 Hon är så himla söt med Tilda. Bättre moster får man leta efter! Det är så roligt att vi har blivit så nära, jag och min syster. Vi har ju inte alltid varit vänner om man säger så;) Syskonkärlek..
Men nu känns det som att vi har kommit varann mycke nära. Så här nära har vi nog alrig varit. Och jag gillar det verkligen! Känns så härligt:D Och hon är så duktig med Tilda! 

 


Vi har varit på bvc idag oxå. 55 cm lång och 4500g tung är hon nu, lillskruttan<3 Det var även läkarbesök och allt såg bra ut tyckte han:) Hon gick igenom besiktningen ännu en gång;)

Nu är jag så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna men sova är nog det sista Tilda tänker göra.. haha Hoppas det är nå bra på tv;)

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Carin - Gravid vecka 33

Vilken fin bild! Härligt med syskonkärlek, att ni står varandra nära! Det är värdefullt. Skönt att besiktningen gick bra ^^

2011-05-17 @ 18:43:53
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0