Flisan "Lisa"

Det blev inflyttning en vecka tidigare. Det har gått bra. Hon och Pelle börjar bekanta sig mer och mer. Det märks att lisa börjar känna sig hemma här. Hon far fram som om hon ägde stället, skjuten ur en kanon, hoppar, skuttar, klättrar i gardinerna och äter blommorna och trots några missöden har hon börjat fatta vad kattlådan är tillför;) Men hon är ju bara 9 veckor så jag förväntar mig inte något annat:)

Jag har tänkt på varför hon inte kurrar så mycket än men så inatt när Tilda hade lite svårt att sova så skuttade hon över från våran säng, ner till Tilda, la sig tillrätta och börjde kurra som attan <3 Dom är så söta ihop.
Ska bli kul att se om dom växa upp tillsammans. Redan nu så leker dom ihop. Lisa springer iväg och Tilda följer efter och dit Tida går följer Lisa efter<3

Nu ligger dom och sover så det är dax för mig att göra nån nytta här hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0