knas

Har mått som en kratta i flera dagar. När jag började jobba och träffa "folk" igen så drog jag ju självklart på en förkylning och självklart så drabbades ju Tilda oxå. Jag har även haft ont i lillmagen och ryggen i några dagar typ som foglossning?! Men idag är det helt borta?! Jag fattar ingenting. Skönt att det gick över iaf.

Träningen har uteblivit i 6 dagar och det känns. Var iväg igår trots att jag inte var helt kry men det gick överförväntan! Ökade på maskinerna som jag hade tänkt öka på och jag blev inte alls trött så fort som innan. Så idag har jag lite träningsvärk:) Ska köra ikväll med om jag fortsätter må så här bra:)

Lillskruttan är som sagt förkyld och det gör ont i mitt mamma hjärta när hon knappt kan sova på nätterna.. och som råga på allt så håller hennes andra tand på att komma upp oxå.. mitt lilla hjärta<3

Den 19 feb flyttar en ny familjemedlem in hos oss. En liten kisse vid namn (F)lisa. En liten tjej som förhoppningsvis ska bli Pelles nya lekkompis.




Kommentarer
Postat av: lillsis

haha hon är ju skelögd stackarn :P

men sööööt ändå

2012-02-09 @ 14:44:12
URL: http://tsoml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0