orken.

Är så extremt trött just nu. Kan bero på att Tilda inte sover så långa stunder på nätterna längre (tänder?!). Känns som att jag skulle kunna sova bort en hel dag..

Är även lite trött på mitt jobb. Tycker ju att det är jätte kul att jobba men det är så tråkigt att hela tiden ha "Jour" man vågar ju knappt åka hemifrån om dom skulle få för sig att ringa.. Dom styr mitt liv och det stör mig.
Trodde att jag låg så mycket närmre ett vikariat än vad jag gjorde.. kommer dröja och jag vet inte om jag orkar.. Söka sig vidare kanske? Men det finns ju inte mycket annat att välja på.. Samma system överallt. Jäkla LAS. I hate it. Känns som att jag aldrig kommer komma upp i dom där 720 dagarna. Har ju ett helt år kvar nästan:( om jag jobbar varje dag av det året vill säga.. ORKAR INTE!
Vissa har glidit runt på ett bananskal. Fått vik, på vik, på vik. Jag har haft 1 vik (3 om man inte räknar somrarna på 2,5 år). Alla andra månader har jag sprungit runt och vara allas "slav". Så jäkla trött på det här. Är inte jag värd ett vik nu? Få känna mig lite trygg och få ordning på mig själv och rutiner med Tilda?! Kul om jag inte fått något vik i höst när Tilda ska börja på förskolan. Kul. Då ska ni få se på en sönderstressad sofia.
Hej hopp jag får hjärtstopp!:@


I hate this! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0