I´m back!:)

Nu har jag äntligen börjat jobba igen. Det var nervöst men det fixade sig snabbt. Kändes knappt som att jag varit borta. Dom flesta var glada att se mig hihi (som vikarie är det aldrig positivt när man kommer tillbaka, sett från andra vikariers synvinkel) och jag förstår dom. Men dom ordinarie tyckte nog att det var kul att ha mig tillbaka.

Saknar "min" avdelning dock.. Hoppas jag får jobba där snart <3

Men har haft en mycket trevlig helg iaf:) Märks att det har blivit en del förändringar på huset, till det bättre. 

Den 1a Februari ska jag börja jobba "heltid" igen. Hoppas på mycket jobb så man får in bra med pengar:)

Nu vill lillskruttan ha gröt.

hejåhej!


Kommentarer
Postat av: Karin Enarsson

Kul att du tyckte det var kul att vara tillbax :) och det tror jag med att dom tyckte, då jag tycker det är så kul att få jobba med dig :) kommer nog med snart tillbax länktar men det ä lite nervöst över hur det kommer att gå.. Men kommer ju börja med att jobba bredvid ( arbets träna) så det känns ju bra så man slipper känna pressen... :) skönt med att det blivit förändringar till det bättre :) det behövdes... Kram kram jobba lugnt

2012-01-23 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0