Tilda

Nu går allt i en rasande fart! Hon ålar sig fram vääldigt fort så det gäller att hålla koll för hon stoppar allt i munnen och då menar jag ALLT. Hon försöker krypa men vårat golv är nog för halt och hon har även lärt sig att sätta sig upp själv och har börjat klättra och resa sig mot saker.. Det är såå häftigt. Man hinner knappt med:) Men det resulterar oxå i en hel del gråt då hon inte riktigt har lärt sig att ta emot sig, men det lär hon sig nog snart..
Det är oxå mycket med språk och ljud just nu. Hon sitter gärna och "sjunger" för oss. Ahhhhhh! och "pratet" är daaaaDaaaaDAAAdaa och så väser hon som en orm (?) hihi gulligt är det iaf:)

Om några dagar ska jag börja jobba "heltid" eller ja.. dom tiderna jag får och då ska Tilda börja vara hos min mamma som tagit tjänstledigt ett halv år för att kunna ta hand om Tilda. Känns underbart:) Dom kommer ha så kul! Och jag kommer kunna slappna av och veta att Tilda får den uppmärksamhet hon behöver å så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0