trött på att vara fet

Nu jävlar ska det bli ändring på de.
Har investerat i ett gymkort, fick en mp3spelare i julklapp och har börjat med soppa igen. Så varje dag jag tränar äter jag och varje dag jag inte tränar så äter jag soppa. Hoppas på 12 kilo lättare om 6 månader och jag borde lyckas för att jag tänker fan inte ge mig. Jag SKA fixa det. Det har jag gett mig FAN på. Jag är så trött på mig själv just nu och jag saknar mitt "gamla" jag. Så som jag såg ut när jag träffade Johan. Sambo och graviditetskilona ska väck. Men då är det mer än 12 kilo som ska väck. Men jag har det som del mål iaf:)

Nu är det jag i fokus. Me and me alone.

Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det för soppa då??? Nyfiken då jag håller på att tränar bort minna graviditets kilon med... Tränar mellan 5-6 dagar i veckan och äter sunt gott ner 5 och minskat 6 cm runt magen :) då jag "började" 1 januari dvs på ca 3 veckor .nöjd men alltid kul att få lite tips från hur andra gör..kram på dig och jag vet att du klarar detta och når ditt mål :)

2012-01-23 @ 18:15:29
URL: http://karinenarsson.blogg.se/
Postat av: Lillsis

Heja dig! Vi ska peppa varandra tills kilona är väck! Puss på din runda Goa kind ;D från tjockisen :)

2012-01-26 @ 13:38:46
URL: http://granebjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0